Refinansavimas - lengvina skolas!

Dažnai užduodami klausimai


Kaip užsiregistruoti tinklalapyje www.eurokreditas.lt?

• Paspauskite mygtuką „Gauti pasiūlymą“.

• Į registracijos formą surašyti reikalaujamus tikslius asmens duomenis.

• Patvirtinkite savo asmens duomenis ir sutikimą juos tvarkyti.

• Patvirtinkite, kad susipažinote su Vartojimo kreditų sutarčių bendrosiomis sąlygomis.

• Patvirtinkite savo sutikimą/nesutikimą, kad tiesioginės rinkodaros tikslais būtų tvarkomi bendrosiose kredito sutarties sąlygose nurodyti asmens duomenys.

• Spauskite "Tęsti" registraciją.

• Sumokėkite registracijos 0,01 EUR mokestį iš savo asmeninės sąskaitos, pateiktos registracijos formoje, į tame pačiame banke, esančią UAB "LSV Intergroup" sąskaitą arba pagal PaySeros formuojamų pavedimų pavyzdžius.

• Nesumokėjus registracijos mokesčio per 168 val. registracija ištrinama.

INFORMUOJAME! Tik baigus registraciją ir prisijungus prie savo paskyros galėsite teikti paraišką, refinansavimo pasiūlymui gauti.


Kokius asmens tapatybę patvirtinančius duomenis reikia pateikti, pildant registracijos formą www.eurokreditas.lt sistemoje?

• Asmens kodą.

• Elektroninio pašto adresą, į kurį Kreditorius išsiųs laikiną slaptažodį.

• Mobilaus telefono numerį.

• Asmeninę banko sąskaitą, į kurią pageidaujate gauti Kreditą.


Kaip ir kada mokėti registracijos mokestį?

Registracijos mokestis, 0,01 mokamas tik vieną kartą - pirmą kartą registruojantis. Mokėti reikia po to, kai užpildote registracijos formą internete.

Registracijos mokesčio mokėjimo duomenis Euroecredit naudoja Jūsų tapatybei nustatyti ir sutikimui dėl Jūsų asmens duomenų tvarkymo gauti.

INFORMUOJAME!Registracijos mokestis nėra grąžinamas, nepriklausomai nuo to, ar Jums yra suteikiamas kreditas ar ne.


Kada ir kokiu būdu gausiu prisijungimo duomenis?

Per kelias minutes į Jūsų nurodytą el. pašto adresą atsiųsime laikiną slaptažodį. Su gautu slaptažodžiu ir registracijos metu nurodytu el. pašto adresu galėsite prisijungti prie savo paskyros.


Kodėl negaunu prisijungimo duomenų?

•Jūsų įvykdytas mokėjimas už registraciją neužskaitytas mūsų banko.

•Neteisingai įvedėte mokėjimo rekvizitus.

•Neteisingai nurodėte mokėjimo paskirtį.

•Mokėjimas atliktas ne iš Jūsų asmeninės sąskaitos.

•Neteisingai nurodėte savo el. pašto ir/arba mobilaus telefono numerį.


Praradau prisijungimo duomenis, ką daryti?

• Jeigu praradote slaptažodį, atsiųskite mums SMS žinutę (mob. telefono numeriu +370 653 48858) iš telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi eurokreditas.lt sistemoje, su tekstu PRARADAU. Į el. pašto adresą, nurodyta registracijos metu, atsiųsime laikiną slaptažodį.

• Taip pat po langeliais El. pašto adresas ir Slaptažodis, rasite skyrelį "Pamiršai slaptažodį?". Šiame skyrelyje įveskite savo registruotą el. paštą ir spauskite mygtuką "Siųsti slaptažodį". Į el. paštą, kurį nurodėte registracijos metu gausite naują laikiną slaptažodį.

• Jeigu praradote telefono nr., prisijunkite prie euroecredit.lt sistemos - įvesdami savo, registracijos metu, nurodytą el. pašto adresą ir slaptažodį. "Mano profilis" skiltyje "Mano duomenys" galite įvesti naują telefono nr., pasirinkite jį pagrindiniu ir patvirtinkite pakeitimus įvesdami savo slaptažodį.

• Jeigu praradote el. paštą, prisijunkite prie eurokreditas.lt sistemos - įvesdami savo, registracijos metu, nurodytą el. pašto adresą ir slaptažodį. "Mano profilis" skilyje "Mano duomenys" galite pasikeisti el. pašto adresą.

• Jeigu praradote slaptažodį bei el. paštą ir negalite prisijungti prie savo paskyros, iš savo asmeninės sąskaitos padarykite simbolinį 0,01 pavedimą, mokėjimo paskirtyje įrašydami asmens kodą ir naują el. paštą, į kurį gausite laikiną slaptažodį.

INFORMUOJAME, jog pasikeitus el. pašto adresą, toliau jungdamiesi prie savo profilio naudokite naują nurodytą el. pašto adresą.


Ar reikalingas užstatas, norint gauti refinansavimo paskolą?

Refinansavimo paskolai gauti užstato nereikia.


Kaip perskaityti pagalbos bilietą?

Informaciją, kad į Jūsų pagalbos bilietą yra atsakyta, gausite elektroniniu paštu. Žinutėje bus nurodytas atsakymo ID. Tinklapyje www.eurokreditas.lt pasirinkite skyrelį "Pagalba". Jeigu esate registruotas vartotojas - prisijunkite prie sistemos įvesdami el. pašto adresą, kurį nurodėte registracijos metu bei slaptažodį. Jeigu esate neregistruotas vartotojas - įveskite savo elektroninio pašto (kuriuo gavote pagalbos bilieto ID) adresą. Susiraskite bilietą kurio ID gavote paštu ir perskaitykite atsakymą.


Neradote savo klausimo?

Rašykite pagalbos bilietą skiltyje "Pagalba".


Skundų nagrinėjimo taisyklės.

Jeigu norite pareikšti skundą dėl paslaugų teikimo, jį galite pateikti bendrovei pagal šias taisykles: Skundų nagrinėjimo taisyklės